THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

林宇中特区

2010年5月27日星期四

很想大声说

我很想去台湾读书啊
但是一切很难说
说了等于没有说
今天又问我妈
也是一样的答案
没有钱,等下读到一半就不读.......................
从拿中六
但现在
我讲了大概有三次了
不隐瞒地说
我真的很大压力
在房间里哭过一次
在学校里
也差点哭了
因为我真的不明白化学老师在教什么
他根本没心教书
超想骂她的
她每天只会说
we suppose to finish our chapter one within ten period
but i wan ta say tat u r rushing for the lesson but not teaching
how can we get what u r teaching
almost the students din understand what did she teach
for today
the tutorial hav no body can answer
y?
this is bcoz we din understand with what u hav tought us...
however u will finish one chapter soon but u r talking to the wall on chapter 2
u din make sure we understand the chapter 1 how can we understand for chapter 2
真的很想直接到那里去
看到这些不会教书的老师
我真的不知道要怎么学习

0 评论: